» مشترکین تجاری
شاتل موبایل > خدمات مشتریان > نمایندگان شاتل موبایل

شاتل موبایل برای ارایه مطلوب و بی‌نقص خدمات پشتیبانی مشتریان به روش‌های زیر این خدمات را ارایه می‌کند:

  • مرکز تماس مرکزی شاتل موبایل با پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمام روزهای هفته به دو زبان فارسی و انگلیسی

همکاران ما به صورت شبانه‌روزی در تمامی روزهای هفته و سال به صورت دوزبانه پاسخ‌گوی پرسش‌ها و مشکلات مشتریان خواهند بود. برای برقراری ارتباط با این مرکز می‌توانید شماره ۱۰۰ را از خطوط شاتل موبایل و یا شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ را از سایر خطوط شماره‌گیری فرمایید.

  • مراکز خدمات مشتریان

شما می‌توانید با در دست داشتن کارت ملی خود و مراجعه به مراکز خدمات مشتریان شاتل موبایل از تمامی خدمات شاتل موبایل بهره‌مند شوید.

  • نمایندگان مجاز

شما می‌توانید برای دریافت خدمات متنوع شاتل موبایل شامل خرید سیم‌کارت، خرید شارژ، خرید بسته، تعویض سیم‌کارت، تغییر مالکیت و غیره به نمایندگان مجاز شاتل موبایل در سراسر کشور مراجعه کنید و با ارایه مدارک شناسایی خود این خدمات را دریافت کنید.

  • نمایندگان منتخب حقوقی

شما می‌توانید برای دریافت خدمات حقوقی مانند پی‌گیری نامه قضایی، شکایت، مزاحمت تلفنی و غیره به نمایندگان منتخب حقوقی شاتل موبایل مراجعه کنید.